donderdag 4 april 2013


Ding 15 Ontdek je plekje, ontdek Google Maps en Street View


Google Maps en Street View zijn geweldige programma's. Het is heel bijzonder om alles op kaart te zien. Daarnaast is het enorm leuk, omdat je overal naar toe kunt en alles kunt bekijken. Zo kun je bijvoorbeeld kijken hoe New York eruit ziet, ondanks dat je er zelf niet naar toe bent geweest. Ook kun je bijvoorbeeld voordat je op vakantie gaat, kijken waar je naar toe gaat, hoe het daar is, wat voor voorzieningen er in de buurt zijn. Zo kan ik vele andere dingen noemen.

Na het plaatsen van de link, krijg ik helaas een leeg beeld, maar wel tekst eronder. Ik heb de HTML-code geslecteerd en in HTML-pagina geplakt. Ook heb ik de gewone link gepost, maar ook dat hielp niet. Ik zal het nogmaals proberen.



Ik heb het nogmaals geprobeerd en nu is het gelukt. Dit is het resultaat:
Favoriete plekken van Najib weergeven op een grotere kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten